Wat kan ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?
Wat vervelend dat je een beschadigd item hebt ontvangen! Om dit zo snel mogelijk op te lossen vragen wij je vriendelijk onderstaande stappen te volgen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel in bezit hebt:
Neem contact met ons op via de mail,zullen we je aanvraag binnen 48 uur contaxct met u opnemen.
Nogmaals onze oprechte excuses, wij zullen je zo snel mogelijk helpen en tot een oplossing komen.
Er mist een artikel in mijn bestelling, wat nu?
Wat vervelend dat je een onvolledige bestelling hebt ontvangen!
Allereerst raden we je aan om te controleren of jouw bestelling in één pakket of in meerdere pakketten was verzonden. Het kan zijn dat een deel van je bestelling nog onderweg is.
Wanneer de bestelling in afzonderlijke pakketten wordt verzonden, kan je dit zien in de bevestigingsmail van de zending. Daar kun je zien welke artikelen met welke trackinglink zijn verzonden. Als je een toysfornight account hebt, kan je deze informatie ook in je account zien.
Heb je alle pakketten ontvangen en is je bestelling nog niet compleet?
In dat geval vragen wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via de mail, zullen we binnen 48 uur contact met u opnemen.
Wij zullen je zo snel mogelijk helpen en tot een oplossing komen.